close
That's the secret to life... replace one worry with another....
生命的祕密就是…用新的憂慮,代替舊的…

Yesterday I was a dog. Today I'm a dog. Tomorrow I'll probably still be a
dog. Sigh! There's so little hope for advancement.
過去我是一隻狗。現在我是一隻狗。將來我大概仍會是一隻狗。
唉!真是沒什麼進步的空間。

My life has no purpose, no direction, no aim, no meaning, and yet I'm happy.
I can't figure it out. What am I doing right?
我的生命沒有來由,沒有方向,沒有目的,沒有意義,但我還是個開心的人。
我甚至不知道。我是否在作正確的事?

No problem is so formidable that you can't walk away from it.
沒有一件障礙,嚴重到令人無法逃離的地步。

I have a new philosophy. I'm only going to dread one day at a time.
這是我的新哲學。從今而後,每天我只憂慮一下下。

Nothing takes the taste out of peanut butter quite like unrequited love.
花生醬的滋味,嘗來跟單戀的味道,再相似不過了。


arrow
arrow
    全站熱搜

    attui 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()